Painting flowers

Kändes måttligt kul när jag kom till skolan idag och jag och min lärare insåg att det bara skulle bli vi två. Jag fick därför så snällt åka hem igen. Åhh så irriterande, jag som gick upp tidigt och allt. Fast när jag kom hem passade jag på att städa mina rum, som varit i behov av det i någon vecka nu. Skönt att få det ur vägen! Nu borde jag ju dock sitta med näsan ner i historiaboken, men orkar inte riktigt...ska fixa något att äta istället innan jag drar in till stan igen.

Grannens körsbärsträd är i full blom, så jag passade på att ta lite bilder. Tycker rosablommiga körsbärsträd är sååå vackert. Fullkomligt älskar dem!




p.s snacka om brist på fantasi när man använder samma rubrik på inlägg som man gjort tidigare.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback