Ain't no sunshine

Trött som en åsna är jag! Har minsann börjat jobba lite regelbundet på Hörnhems handelsträdgård. Har fått mars ut (några dagar i veckan), men har insett att 7-16 jobb inte riktigt är min grej. Får hur som helst stå ut dem dagarna jag har och vara glad att jag fått något jobb överhuvudtaget...typ. Var dock inte så glad över att behöva åka ifrån Andreas igår och inse att vi nu har ännu mindre tid med varandra, precis som att vi inte redan träffas sällan nog.

Annars är det skolan som gäller. Prov på fredag, då jag missade det i tisdags. Och ikväll ska jag pallra mig iväg och träna, har slöat nu i en vecka, eller jag skyller nog på att jag varit lite sjuk faktiskt.

Kommentarer
Jens

Fint nytt utförande av din blogg!

Skönt med nytt jobb! Aldrig fel fast tiden =)



2011-03-08 @ 04:56:05




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback