It takes a fool to remain sane

Veckan i sin helhet:
Måndag -Jobb och träning
Tisdag -Skola, lite plugg och kör
Onsdag -Skola, städa rummet och träna(?)
Torsdag -Skola, jobb och träna(?)
Fredag -Ännu en gång se om jag kan bli blodgivare, skola och fika(?)
Lördag -Mys med pojken
Söndag -Mys med pojken

Bra att jag håller koll på mig själv så jag vet vad jag ska göra alla dagar i veckan. Jag börjar få rutin på livet, går upp tidigt och lägger mig tidigt. Det är bra och gör även att man uppskattar sovmorgnar och lediga dagar mer. Känner mig även på bättre humör nu, är gladare och har mer livsglädje. Att vara arbetslös en hel höst var hemskt verkligen!

Nej lägga sig tidigt som sagt, jag är trött nu och tänkte läsa lite i Harry Potter innan jag somnar. Det rensar tankarna lite så man inte ligger och grubblar som en idiot och inte kan somna. PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Jens

Rutin is word!

Bra med rutin men när rutin kommer i obalans går det dåligt.

Det låter som en awesome vecka iaf =).



2011-03-16 @ 01:01:28
Malin

Haha du verkar följa bloggen flitigt Jens. Härligt! :D Helt okej vecka!



2011-03-16 @ 20:20:13




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback