In case you didn't know

Nu har jag varit ledig i två dagar, skönt! Igår fick jag besök av Sabina som lånade min provdocka till kläder hon ska sälja. Blev massa prat och lite matlagning också (Sabina gjorde det mest medan jag tittade på...hemma i mitt kök). Idag har jag och Andreas varit på stan och handlat julklappar, vi var superfokuserade och nu är i stort sätt alla klappar klara. Vad hände där liksom? Jag brukar alltid stressa som tusan med klapparna och alltid ha några kvar att köpa sådär tre dagar innan julafton. Men det är nog som jag och min syster sa, det blir färre och färre att köpa till även fast vår släkt har växt (märkligt).

Imorgon är det en heldag på jobbet som gäller, 7-16. Inte jättetaggad på att gå upp vid 6 och dessutom missar jag sjunde himlen, men det får gå ändå. I övrigt är det ju idol-final imorgonkväll, jag tror och hoppas att Robin vinner. Sen ser jag fram emot helgen med att baka pepparkakshus, planera nyår och titta på grisar!


gammal bild på mig och Sabina.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback