En längtan så stor

Efter att ha varit ledig i sisådär en vecka har jag nu haft två mjukstart-dagar på jobbet. Har varit alldeles lagom med 3 och en halv timme och det bästa har varit att jag hunnit se sjunde himlen på mornarna! Helgen som var bjöd på idol-mys med tjejerna och lite catch up eftersom att våran Madde var hemma och hälsade på. Lördagen bjöd på bowling, tyvärr mådde jag inte helt hundra då. Har dessutom mellan varven pysslat med ett litet hemligt julprojekt. Egentligen är det ingen stor sak, men det där med att hålla saker hemligt tycker jag är lite roligt! Det här kommer bli som min julklapp till alla de som gör mig glad.

Idag efter jobbet har jag städat rummen, och nu är här såå fint. Lite julbelysning har jag satt upp med, men resten av pyntet får vänta några dagar till. Jag är dock en riktig sucker för julen och allt pynt, älskar att pynta och älskar att slå in julklappar! Hoppas innerligt av hela mitt julhjärta att vi får en vit jul.


fina stjärnor i fönstret.


Kommentarer
Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]



2011-12-07 @ 14:52:07




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback