The world spins madly on



Jag har fullt upp, så det står härliga till. Jobbar dem dagarna jag inte är i skolan och nu har det varit både inlämning och prov. Eller ja provet är på tisdag, så lediga tider går åt plugg. Men usch vad jag varit trött denna veckan, tröttare än vanligt. Pojken kom iallafall hem tidigare än vanligt, så vi träffades redan igår -härligt!!!

Imorgon är det jobb 7-15.45 som gäller, sen ska jag slänga mig hem i bilen, slänga mig i duschen, göra vid mig snabbt som tusan och sedan vidare till Nina för 20-årsfest!

Blev ett himla tråkigt inlägg men men. Nu ska jag sova iallafall. Antar att jag skriver först igen på typ onsdag, när provet är förbi och jag kan andas ut så smått :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback