Idol 2010





Idol är ju i full gång på tv. Tycker det är riktigt dålig kvalite på det i år faktiskt. Hur som helst, jag sökte faktiskt i år. Mest som en rolig grej bara, gick absolut inte in för det på liv och död. Jag och Emmy köade i någon timme först utomhus, som tur var var det riktigt fint väder. Sen fick vi sitta och vänta där inne i flera timmar för att så småningom få våra nummer uppropade. Och då fick man vänta lite till, men sen var det dags att sjunga. Nästan löjligt hur man väntar i flera timmar på något som sen är över på 2 minuter.

Jag kom inte ens vidare till den riktiga juryn, too bad. Jag ville ju träffa Andreas Carlsson liksom.
Dock tycker jag att det var en väldigt rolig sak att göra.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback