Holiday is the best day, the ice cream day

Ett sista inlägg innan Magaluf.
Valborg firades hemma hos Jens med massa trevligt folk. Vi hade roligt vill jag lova och skulle nog vilja påstå att min kamera ligger inne med årets bästa bilder, utan tvekan och utan konkurrens. Idag har jag jobbat från 07.45-17.15, det var hyfsat tråkigt. Efter jobbet körde jag snabbt till Önnestad för att kolla på "min" fina kör +besöket från en annan kör. Riktigt jäkla bra var det!!! Är lite ledsen för att jag inte kunde vara med, men roligt att sitta i publiken och lyssna för första gången.

Nu väntar jag bara, väntar på att bli upphämtad och väntar på att få sova lite och väntar på sol. Väntar på Magaluf i en vecka!

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback