Gone too soon

Idag är det midsommarafton och det ska firas och ätas god mat. Dock är inte det det enda som denna dagen representerar. Idag är det nämligen ett år sedan kungen av pop, Michael Jackson, dog. En dag då en bit av mitt hjärta dog.

Jag minns dagen precis, hur jag fick reda på det och hur ledsen jag blev. Vaknade på morgonen av att jag fick ett sms från Louise där det stod "Det står på löpsedlarna att Michael Jackson är död" (jag har kvar smset). Jag var säker på att det bara var ännu ett dumt rykte och tänkte återgå till att sova. Men efter lite eftertanke slog det mig att det kanske var sant och jag gick in på internet. Överallt, på alla sidor stod det om det. Det var nu ett faktum, min stora hjälte var död och tårarna gick inte att stoppa.

Jag och min familj hade biljetter till en av hans come back-konserter i London, men nu till ingen nytta.
Idag går tankarna till MJ's familj och det gör lite ont i mitt hjärta.

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback