The war is not over



Helgen har varit helt fullspäckad och knappt en ledig stund. Började med grillfest hos Nina i fredags vilket var mycket trevligt. På lördagen stack jag och Emmy till Malmö för att söka till Idol och plötsligt hade hela den dagen gått. Idag gick jag upp 05.15 för att sedan jobba kl.07.00-12.00. Väl hemma igen blev det firande av mamma som fylller år idag. Nu ikväll är det psykologi-plugg som gäller. Har dessutom blivit förkyld IGEN och tror jag håller på att bryta ihop på riktigt. En vecka kvar i skolan innan vi drar på semester och praktik och på den veckan ska ALLT hinnas med. Två nationella i engelska, ett psykologiprov och ett i naturkunskap. Inte nog med det, jag har två böcker att läsa ut + en uppgift i engelska och ett avslutande prov i samhälle.

Jag ber om ursäkt för ett mycket tråkigt inlägg, men sånt som behöver komma ut ibland.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback