I took a trip to the year 3000

 



Ikväll är det utgång, 3:3 med temat In space. Min outfit är färdigsydd och det är typ 10 nyanser av guld.
Det ska bli roligt, var ett tag sedan man var ute nu. Dock har jag knappt ätit något sedan fruskosten klockan halv 8 imorse vilket har lett till att jag just nu inte mår helt hundra. Förhoppningsvis löser det sig när jag får lite mat i magen. Ska bli så spännande att se vad de andra har på sig!

Dessutom var jag hos frisören igår och nu är jag nästintill brunett, eller blondette skulle jag nog vilja påstå. Väldigt skönt att bli av med det jätteblonda och den fula utväxten. Känner mig lite mer sofistikerad i den mörkare tonen...fast ikväll blir det silver på det :D

Dagens låt: Busted-Year 3000

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback