Sömn

Igår blev det brudbukett i skolan och efter skolan gjorde jag en liten hemlighet som snart blir offentlig och officiell. Kvällen bjöd på utgång, men jag var inte så pepp på det och grand har fortfarande sämst musik!! Kom i säng vid 3 på natten och två timmar senare var det dags att gå upp igen.

Idag har det varit gårdsauktion hos mormor och morfar. Kallt och jävligt. Jag gav upp efter ett tag och satte mig i bilen där jag somnade. När vi sedan kom hem vid halv 5 i eftermiddags gick jag och la mig direkt. Vaknade för ca. 30 min sedan och det känns som att det är en annan dag. Konstig känsla.

Nu ska jag värma upp kinamaten, titta på Robinson och därefter blir det nog sova. Måste ta igen lite sömn.
(GE MIG NÄSTA HELG ISTÄLLET)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback