En lista

I väntan på att tree hill laddar

Vem vet allt om dig? Ingen vet allt om mig, men E vet det mesta
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är fina
Vem är mest partyprisse? Nina kanske ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? Grupp 6 även om vi brukar misslyckas med våra val av filmer
Du ska träffa en kille du tycker om, vem tar du med dig? Ingen!!!
Vem av dina vänner är mest bröstfixerad? Ingen av dem är speciellt bröstfixerad, inte offentligt iallafall
Blir du lätt kär? Nej.
Vem kramade du senast? Hm, mamma kanske?
Är du sån som visar kärlek offentligt? Beror på vad för kärlek, i det här syftet så nej.
Hur gammal var du när du fick din första riktiga kyss? well well
Har du varit otrogen någongång? Nej
Vilken kärleksfilm tycker du är bäst? Finns många men för att nämna några; Keith, A walk to remember
Är dina föräldrar fortfarande tillsammans? Ja
Är du romantisk? Det var en bra fråga.
När gav du någon rosor senast? Gav och gav, hade med mig en brudbukett hem i fredags som det var rosor i.
Är du svartsjuk? Mer avundsjuk i så fall
Vad tänder du på? -
Vad faller du för utseendemässigt när det gäller killar? En sofistikerad, stilig klädstil (men inte alltid)
Har du kysst någon i regnet? Nej
Tar du ofta första steget? Beror på vad som räknas med ofta...men nej.
Har du upplevt kärlek vid första ögonkastet? Jag säger bra: Lettland-killarna & Danmark-killarna
Är du singel? Javisst
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror att man kan bli kär i det man ser
Har du varit riktigt kär i någon? Ja
Hur ser en perfekt kille ut för dig? Går inte att säga.

Kommentarer
Johanna

Svar: Aa verkligen helt underbara! Önskar att jag kunde ha åkt nu jag med, fast min kompis kunde inte så det blev inget :/ Verkligen, kommer det till Sverige eller Danmark är jag där =D



Blogg: http://jsomijohanna.blogg.se/
2009-05-13 @ 20:13:03




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback