M. Jackson på riktigt!

År 2004 började jag så smått lyssna på Michael Jackson.
Intresset bara växte och växte, jag var snart ett stort fan. Jag blev riktigt insatt, lyssnade på alla låtarna, såg konserter (på dvd) m.m
Jag höll ett mycket väl planerat tal i skolan i årskurs 9 (borde varit mvg). Michael Joseph Jackson, var mitt liv och mitt allt. Dock när jag köpt alla skivor, hört alla låtar, gång på gång hört om en comeback som aldrig blev av tröttnade jag. Ja, jag är inte ett så stort fan längre, lyssnar knappt på Jackson längre. Men nu, nu jävlar. Ingen av er har väl missat att NU är det dags för en comeback!? Även om jag inte är så extrem längre så vill jag inget hellre än att se Kungen av pop på riktigt. Det är ett av mina mål här i livet.

O2 arenan, London, 10 konserter.
13 mars släpps biljetterna
Jag ska vara där, så är det bara.
Till min fördel har jag en syster i England!
Denna gången är det på riktigt och jag är lycklig...än så länge iaf
.

p.s 11 mars släpps datumen till Jonas Brothers världsturné
p.s2 Jag vill fortfarande se McFly + Archie jättemycket!!!!
p.s3 Sommar au pair i London, någon som är på?

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback