Dags att ta tag i saker!

Vår praktik är slut nu. Det har varit bättre och trevligare än jag tänkte mig, men det känns som att fyra veckor var lagom. Nu är det tillbaka till skolan och det gillar jag! Dags att ta tag i sitt liv med. Dock lite smått panik som vanligt över allt skolarbete jag borde tagit tag i för någon vecka sedan, men sitter här med det nu i sista minuten. Två prov väntar och en inlämning (?) +bok som ska vara utläst denna kommande vecka. Jag SKA ha minst VG på båda proven!!!

Idag ska jag iallafall kolla på musikalen Rent. Ska bli trevligt.
Ekonomin ser bättre ut än förväntat !

För att byta ämne lite, jag börjar bli rädd för mina drömmar om nätterna. Denna veckan har jag haft 3 st mindre roliga drömmar...varav två stycken har varit om samma person. Betyder det något?

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback