(Sommar)lov

Nu har jag sommarlov, mitt sista sommarlov någonsin. När man tänker på det på det viset så är det ganska sorgligt. Tittar man ut skulle man aldrig kunna gissa att det är "sommar". Regnet öser ner! Tycker synd om studenterna som får springa ut i detta vädret...nästa år är det vår tur och då hoppas vi såklart på strålande sol.

Skönt att vi hade vår avslutning igår, för idag mår jag mindre bra. Blir inget med James Morrison ikväll...det var riktigt nära att en vän skulle följa med, men tyvärr fick hon inte. Fast inte så jäkla kul att gå på konsert i detta vädret. Så idag blir det till att stanna hemma, ta det lugnt. Börja läsa Ljudet av ditt hjärta.

Sommarpresenter från mamma och pappa: De två sista böckerna i twilight-serien +500 kr. Precis vad jag önskade mig och pengarna var en välbehövd bonus.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback