Gavin DeGraw, Where it Began

Så konserten igår med Gavin DeGraw.
Jag hade nog för höga förhoppningar, konserten var bra, men inte så bra som jag trodde den skulle vara.
De hade kunnat jobba mer med scenen, mer effekter.

Gavin DeGraw körde alla de kända låtarna, I don't wanna be, More than anyone, I'm in love with a girl osv. Några låtar från det nya albumet Free. Lover be strong är ju galet fin och så fin live. Jag började nästan gråta när han körde We belong together (min absoluta favorit med honom). Hade han kört den akustisk hade jag nog gråtit. Kan ju nämna också att Joey DeGraw, Gavins bror, var förband.

Konserten får 3,5/5 i betyg av mig och av de konserter jag varit på är detta den tredje bästa.


Även här så finns fler bilder på min bilddagbok. Länk finns i menyn till höger, är ni inte inloggade så är lösenordet flaskpost.

Kommentarer
H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi tack , jo jag vet inte :P



Blogg: http://haaiidi.blogg.se/
2009-06-06 @ 14:48:48




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback