Dans

Igår var trevligt vill jag lova.
Dagen började hos mormor och morfar som alltid på midsommardagen. Mat, tipsrunda (jag kom tvåa på 11 poäng, dock kom 4st i släkten på delad första plats) och kubbturnering. Detta var nog första året någonsin som denna dag firades utan min syster.

På kvällen bar det av till Venestad för Venestadsdansen, jag har aldrig varit där förr och aldrig hört talas om det, men det var väldigt trevligt. Mycket fint sällskap och lite dans blev det allt. Dock undrar jag bara: Varför är killar så okordinerade? Ingen taktkänsla någonstans...lite jobbigt då man som tjej helst vill slippa behöva föra. Jag har även kommit fram till att jag nog är allergisk mot gräs, vi trodde det när jag var mindre också men då visade provet inget. Nu ska jag säga till mamma att vi minsann får gå och ta prover igen, jobbigt som få ju. Kvällen slutade i ånger men jag var glad ändå!

Idag tänker jag ha egentid, fixa med lite av varje och bara ta det lugnt.


I'm gonna muster every ounce of confidence I have
Tackar för att privata meddelanden finns på bdb

Kommentarer
sofie

men du behöver itne ta prover, jag är allergisk mot gräs o tabletterna man tar är samma du tar för katter. det är ju bara att proppa i dig dem.



2009-06-21 @ 12:42:11




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback