Lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nej
Vad gjorde du klockan två inatt? Var på väg hem
Vad är det första du gör på morgonen? snoozar eller när jag väl går upp så är det att gå på toa.
Vem är den sista du tänker på innan du ska somna? Det är olika, det beror oftast på vad som hänt under dagen
Vem ligger först på senast uppringda listan? Emmy tror jag
Saknar du någon just nu? Ja det gör jag
Har du sett din bästa vän gråta? Ja
Vilka vitaminer tog du när du var liten? Inte en aning.
Vad åt du senast? Frukost, mackor, yoghurt och en kopp te
Har du fått någon komplimang idag? Nej det har jag inte
Har du varit med i en rättegång? Nej
Är du polare med dina grannar? Polare skulle jag inte direkt vilja påstå att vi är
Vilka språk pratar din mamma och pappa? Svenska
Vilka länder har du bott i? Än så länge bara Sverige
Senaste piercingen? Har inga, bara hål i öronen
När åkte du bil i mer än 15 minuter? Igår
Gay? Nej
Har du deckat/spytt för att du druckit? Det har jag inte
Har du äggat någon? Nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nix
Suger det här? Haha det funkar
Har du varit på stranden? Om jag har....
Minns du dina musiklärares namn? Faktiskt
Har du varit på att party? Klart!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Usch nej
Vad skulle du säga om nån sa att den var kär i din bror? Jag har ingen bror så skulle nog undra om personen druckit kanske?!
Har du varit utomlands? Jadå
Har du sett din bästa vän naken? Ja
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Har jag ens varit på något?
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Det skulle dem nog, men det finns ingen risk att det händer.
Vart är dina syskon just nu? Någonstans i England
Vad var den senaste drömmen som du minns? Hemlig!
Vilken tid gick du upp i morse? Vid 12
Vad ska du göra i helgen? Först släktkalas idag, sen grillkväll och imorgon sova kanske.
Vad står det i det 15 sms:et i din inkorg? Vet inte, orkar inte hämta mobilen
När var du riktigt sjuk senast? Oj, det var nog ett bra tag sedan
Vem är den senaste kändisen du tog på? Hm, bra fråga...riktigt kända så var det nog James Blunt
Vad finns i din bakficka? Inget
Färglinser? Nej, men vanliga

Kommentarer
Nina

Haha jo det blev ett fint inlägg. Ska blogga varje gång jag har druckit ^^



Blogg: http://nstenmark.blogg.se/
2009-07-25 @ 12:54:51




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback