Lie lie lie

Äntligen helg, skönt! Idag har vi gjort vegetativa begravningskransar, helt okej. Vi hade hela skogen i klassrummet och så bara. Bilder på arbeten kommer nog inom en snar framtid.
Skolan suger verkligen musten ur en så ikväll tar jag det lugnt. Övriga helgen kommer nog bli bra +vi har studiedag på måndag. Imorgon bli det en sväng på stan och flickorna på kvällen, söndag blir det auihfuhdijshhagk!!!

Jag skulle kunna lägga in hur många låtar som helst som beskriver hur jag känner mig just nu...womanizer, girlfriend, this is me, SOS, burnin' up, desperate, lie, life on the moon osv.osv.osv. Jag tror jag blir tokig!!!
Knarkar Archie och Cook, de är bäst just nu!!


Kommentarer
.ANNA

DU SKA TRÄFFA KILLE PÅ SÖNDAG. DET ÄR JÄTTETYDLIGT! VEM ÄR HAN? VAR BOR HAN? VAR TRÄFFADES NI? LÄSER HAN INTE BLOGGEN SÅ KAN DU JU SKRIVA INFO! MVH ANNA



2009-01-23 @ 17:52:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback