Sometimes I feel like the world is against me


Igår såg jag New Moon för andra gången på bio. Jag gillar den mycket, blir allt lite tårögd av den. Idag skulle varit en riktig toppendag och ja, det började väl toppen. Först middag på Rosegarden med mina favorittjejer och våra favorit elektriker. Därefter gick vi till kyrkan för avslutningen. När jag sedan är på väg hem från bussen ringer först pappa och säger att Sofie inte kommer hem idag, hennes plan hade blivit inställt. Jag som saknar henne så mycket, men imorgon. Dessutom märker jag att jag tappat mitt busskort. Dock var det en vänlig själ som hittat det och ringde mig, så nu är det tillbaka i rätt händer. Ikväll blir det fest med favoritgänget! Det gillas skarpt. Så jag antar att dagen varit ganska bra ändå, trots allt.

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback