Misslyckad fotografering, misslyckad grillning men en lyckad kväll.

Efter många om och men blev äntligen vår turnering i minigolf av. Florister vs. Elektriker.
Jag är verkligen dålig på minigolf och kom sist. Vi var 10 st och alla de andra lyckades ta sig in på topp 5, jag kom ju då 6:a med mina 93 slag. Trots det hade jag jättekul. Efter golfen skulle vi grillat på stranden, men i brist på tändvätska och pga dåligt väder fick vi hoppa det. Istället åkte vi till McDonalds, åt lite och umgicks.

Tyvärr glömde jag min kamera i Louises bil under minigolfen, så har inga bilder därifrån (ska be vännerna skicka sen) däremot har jag lite bilder från Donken.







En kväll med trevligt sällskap och en rolig aktivitet var nog precis vad jag behövde. Känner mig på väldigt bra humör idag och frågan är om jag inte har lite sockerdricka i ådrorna....

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback