Every day feels like a monday



Snacka om att det var skönt med sovmorgon imorse! Vi hade bara två lektioner i skolan, naturkunskap och projektarbete. Det sistnämnda känns hopplöst, förhoppningsvis kan vår grupp enas helt och hållet på fredag och komma fram till en vettig plan.

Nu under eftermiddagen/kvällen har jag lite plugg att göra. Ska ta tag i det så snart som möjligt, sen ska jag softa i soffan. Förresten hade jag reserverat New moon på biblan och nu har den kommit, så imorgon ska jag hämta den. Om den var bra på svenska så måste den vara tio gånger bättre på engelska.

Kommentarer
LIENE

sv: bästa kryddan är att man inte tänker på att tandställnign är en sak, utan att det är en del av sig själv, jag tycker iaf det är en del av mig nu, för att det visar ockås hur mycket självsäker jag kan känna mig i den.



Blogg: http://lienes.blogg.se/
2009-08-26 @ 17:01:02




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback