Då var det dags igen

Imorgon åker jag, mamma och pappa till England. Vi ska hälsa på min storasyster som bor där, vi ska kolla på Grease (musikal) och så blir det väl lite shopping. Egentligen skulle vi sett Michael Jackson den 12 augusti, men som vi alla vet gick han olyckligt bort. Så nu åker vi lite tidigare än vad vi tänkt från början.

Sen är det ju det här med packningen...Alltid, alltid blir min resväska överfull. Får ta och se över packningen ännu en gång. Har förresten en ny resväska, som ni ser är den rosa och jättefin!

Kommentarer
N O E S C A P E

NU gäller det! Sista chansen att anmäla sig till sommarfinalsiterna HOS MIG! Du kan läsa mer om hur det går till i länken i inlägget. Det vore superkul om du anmälde dig! Här: http://noescape.blogg.se/2009/august/sista-chansen.html#comment Då skulle jag bli väldigt glad! :D KRAM! noescape ;)



Blogg: http://noescape.blogg.se/
2009-08-05 @ 20:24:49




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback