Vår egna Idol

Ja minsann, man fick se min vän på Idol idag. Till min (och mammas) stora förvåning var även min nästkusin där, dock fick man aldrig se honom sjunga...men har checkat på nätet.
Måste säga att jag gillar den nya juryn, känns som att dem har större och bättre erfarenhet än de gamla. Andreas Carlsson är min favorit...kanske för att han ser bäst ut, eller påminner lite om Simon Cowell?!

Jag har fått tillåtelse av Nina att länka
so here you go
Nina - SOS

Observera! Nina vet mycket väl om att hon inte är så bra på att sjunga, hon gjorde det som en kul grej liksom. Så det är inget ni behöver påpeka.

Känner ni någon som sökt?

P.s Nina, du är vår idol!

Kommentarer
sofie

vilken nästkusin?



2008-09-09 @ 23:00:53




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback