Förkylning

Torsdag idag, vilket innebär att jag även denna dag varit i skolan. Floristik hela dagen. Vi gjorde paralella begravningsdekorationer (om det nu säger er något). Tyvärr var jag inte alls på humör idag, kände mig nedstämd och hade ingen inspiration alls. Vilket innebar att arbetet blev lite sådär också.
Fick stressa lite lagom när vi slutat...åka in till stan från skolan, sedan hade jag 10 minuter på mig att gå till synsam och köpa linsvätska och sedan tillbaka till resecentrum för att ta bussen hem. På väg till synsam gick jag förbi en kille som stod och spelade gitarr och sjöng (Nej inte han med hunden), jag blev lite smått förälskad i honom även om jag inte hann höra så mycket. Hade jag inte haft så bråttom hade jag stannat och tittat på honom och kanske gett honom en slant eller mina blommor. Fler gatumusikanter åt folket!

En förkylning har jag dragit på mig idag, var redan på gång lite. Mysigt med nysningar och halsont...not!

Ikväll på Idol är det från Lund. Har vi tur får vi se min vän, nämner dock inget namn eller något än. Man fick även en liten skymt av henne igår. Roligt!


Kommentarer
Nina

jaa jag var med på TV :D haha de är klart att du får länka om du vill :D



Blogg: http://just-my-luck.bilddagboken.se/l
2008-09-04 @ 22:24:28




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback