Det gamla vanliga

Sitter och myser i myskläder. Har på mig en kofta som min moster stickade till mig för många år sedan, den var förstor då och är förstor nu. Fast den är alldeles så där lagom stor och lagom mysig.
Det har varit en lång dag i skolan, tyvärr mådde jag dåligt större delen av tiden vilket gjorde att allt kändes mycket värre. Jag valde iallafall att stanna kvar hela dagen. Religionen var roligt iallafall, jag och Nina har absolut inte några fördomar om någon folkgrupp....absolut inte. Haha nej men vi skulle skriva om schablonbilder man har på olika folkgrupper och vi kom på massa bra saker.

Mår lite bättre nu och förhoppningsvis blir det inte värre. Måste träna snittblommor ikväll, måtte jag få in dem i huvudet. Mja, blir till att lägga sig tidigt.
Det var något mer jag skulle skriva, men jag har glömt vad...jaja skitsamma det var nog inget viktigt


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback