Söndag

Normalt brukar söndagar innebära sista dagen på det lediga innan den nya veckan början, men imorgon och på tisdag har vi studiedag så jag kan vara lugn.
Idag står, trots det, plugg på listan. Har några riktiga mördarveckor framför mig. Känner hur paniken börjar växa inom mig. Sedan blir det ju tv också som vanligt...eller ja, mer än vanligt, så söndagar är bästa tv-dagen :P

För ett tag sedan anmälde jag mig till en sångkurs, det gick en tid och jag fick inget svar så jag trodde jag inte fått plats eller något. Sedan kom svaret, de skulle byta dag på kursen, jag skulle bara svara om jag ville gå ändå. Efter mycket om och men valde jag att tacka ja. Dumt av mig kanske? Kursen på måndagar, kören på tisdagar +en jävla massa skolarbete. Men jag vill vill vill. Kämpa på!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback