Please, Please, Please let me get what i want

I just don't want to miss you tonight.


Jag sov dåligt inatt, först kunde jag inte sova alls. Antagligen pågrund av förkylningen. Efter ett tag gick jag upp/ner och åt en banan och gjorde varm mjölk med honung. Tänkte att det kanske skulle bli bättre om jag åt något, det blev det dock inte. Sedan la jag mig nere på Sofies rum och till slut somnade jag.
Idag tar jag det bara lugnt, måste ringa till min körledare sen och säga att jag inte kommer imorgon. Känns inte så poppis att åka iväg och sjunga när man snörvlar och nyser en massa....tyvärr. Fast jag kände mig ändå inte jättesugen på att sjunga imorgon, det är byta-kyrka-dag och vi ska åka iväg och sedan ska alla körer träffas och sjunga och äta. Visst hade säkert varit roligt, men min vän som jag går på kören med ska inte dit och jag där själv med tanterna...höhö njaa.


Vet ni vad? Jag har nästan lyckats få en vän att följa med mig att se Gavin DeGraw i november. När vi för någon dag sedan pratade om det på msn sa jag till henne att DeGraw är inte en av mina favoriter, men jag kan ändå tänka mig att betala för att se honom. Well, jag tar tillbaka det...Han är en av mina favoriter och jag betalar mer än gärna för att få se honom. Han är ju helt underbar och jag är så förälskad!



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback