Lång skoldag

Jag känner mig helt slut efter en lång dag i skolan. Måndagar är värst 8.10-16.10 (6 lektioner). På idrotten kändes det verkligen att man haft sommarlov (jag är en riktig soffpotatis). På engelskan (som var nästsista lektionen) tror jag nog att jag och Nina var lite trötta, vi var riktigt flamsiga och tramsiga, men vi skrattade ju mycket.
Jag har ju då även bytt från musik till småföretagande (psykologigruppen var tyvärr full). Jag vet inte om jag gjorde rätt som bytte men det får vara så nu. Jag trivs hyfsat bra med småföretagande.

Väl hemma väntade ett efterlängtat paket. Min tröja som jag köpte/beställde i England. Handmålad och jättefin (kommer bild senare). Passade perfekt med. Blir kanske en helt ny outfit tomorrow.

Usch varför sitter jag här när läxor väntar? Skärpning Malin (ska bara prata lite i fonen med först). Matematik, snittblommor och religion är det som ska pluggas idag. Ska sedan försöka lägga mig tidigt.

P.s Någon som har det nya avsnittet av One Tree Hill (säsong 6) som kan skicka till mig?



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback