Igår, idag, imorgon

Nej men hallå.
Igår var det lååång skoldag 8.10-16.10 och så tre timmars håltimme där mitt i..gött...not!
Efter skolan följde jag med Nina hem, dem var snälla så jag fick mat där. Sedan åkte vi till friskis för ett step-pass. Riktigt skönt att komma igång med träningen igen, känner verkligen hur svag kroppen är nu. Därefter hemfärd, dusch och sängen.

Idag var det kort skoldag. Vi hade religion som ju då är mitt favoritämne numera, massa kul. Bara det att vi har prov nästa vecka och det är lite smått jobbigt. Efter skolan blev det stan för att fixa lite inför morgondagens resa.

Nu är jag hemma, ska packa, plugga och kören.

London imorgon!

P.s. Grattis till Nicholas Jonas som idag fyller hela 16 år!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback