Fredag

Här sitter jag igen på sofies rum. Hon jobbar just nu och jag känner mig så kass på engelska och osocial så jag har flytt upp hit. Har inte träffat familjen så mycket fastän att jag bor här i huset, men dem verkar så trevliga och snälla. Satt med Sofie lite igår när hon jobbade...Andrew skulle göra sina läxor, jajo gick väl sådär. Ungen har myror i byxorna, men han är söt.

Idag har vi iallafall varit lite i London och på Camden Market. Jag är nog sämst i världen på att shoppa, jag vill hitta saker och köpa men antingen är jag för snål eller för velig så det blir inget. Camden känndes lite så halvmysko, typ C4-skolan hade kunnat åka dit på skolresa (förlåt för mina fördomar).
Ikväll ska vi till O2-arenan och äta på en restaurang, för att fira Sofie lite mer.

Imorgon blir det marknaden i grannbyn och hemfärd. Ska bli skönt att komma hem, även fast det varit skönt att komma iväg lite också :)

P.S. Mina kära HV2:or, hur går det med matmässan och allt?

With Love
/m

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback