Catfight

Ojoj vilken dag i skolan, ganska slapp men ja massa gnäll hit och dit.
Vår klass har fått ett jätteroligt uppdrag, vi ska nämligen fixa dekorationer och blommor till en modevisning som ska vara i stan. Vi i min grupp ska göra blomlådor som ska stå på catwalken. Så idag var det planering som gällde, bestämma hur det ska se ut. Dock inte så lätt med 9 personer som vill 9 olika saker. Oj vad tjafs och olika idéer...löste sig till slut och det kommer nog bli riktigt bra.

När jag kom hem väntade ett brev från pliktverket, jag har gjort ett sånt test för att se om jag är lämplig till att göra lumpen. Idag kom beskedet och tydligen är jag inte lämplig. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen/besviken. Visst jag vill inte göra lumpen, men ändå när det står att man inte är lämplig...känns surt. Mest stör jag mig på att jag inte vet vad det föll på. Jaja.

Top Model & Idol strax.
På tal om Idol, min nästkusin var med i gårdagens program (igen). Nu fick man se och höra honom sjunga...mja, gick ju sådär. Men roligt ändå.


Kommentarer
Sofie

MOAHAHHAHAHAHA!!! Däremot är jag lämpad och ska mönstra!



2008-09-12 @ 19:05:40




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback