Skandal!


Först vill jag bara säga att jag är riktigt besviken på svenska folket. Det är ju så att man får skämmas...Jag pratar om Idol såklart. Igår åkte min favorit Elias ut (!). Det stod mellan honom och min andra favorit Robin E. Hur kan svenska folket ge minst röster till de som har bäst sångröst i programmet? Fy, alltså.Istället skickar man vidare Jesper som ser ut som en vuxen Emil i Lönneberga/wannabe Ola och som är hur seg som helst och Lars som sjöng så fruktansvärt falskt igår. hade han sjungit så på sin första audition hade han inte gått vidare Det är en ny kanonbra jury i år, så då trodde man ju att svenska folket kulle skärpa till sig med...men icke.

Ledig idag, men ska ändå till skolan senare för att vi ska nämligen ta skolfoto och jag vill ju vara med. Så jag måste strax gå och duscha och göra vid mig. Tänkte även hinna gå lite på stan innan.
Matlagning med Emmy ikväll +officiella premiären av Camp Rock på DC 19.00 ikväll. Puss på det, mest puss på Kevin Jonas som helt klart är bäst i helafilmen!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback