Lucia 2008

Igårkväll när jag satt på bussen med tjejerna ringde de från Kristianstad Lucia 2008, som jag anmält mig till.
De ville att jag ska komma och sjunga på måndag för en musiklärare, så att det kan höra om jag kan sjunga.
Jul jul strålande jul är låten man ska sjunga, så nu har jag laddat ner Peter Jöbacks version och lyssnar/övar.
Väldigt roligt och spännande, men lite nervöst också.
Får man pianokomp? Ska man bara sjunga eller kommer dem ställa frågor med? Är det många som sökt? Undra om de andra är jätteduktiga? Alldeles för många nervositetframkallande tankar i huvudet.
Men visst låter det roligt?




Hittade tyvärr inte när Peter Jöback sjunger.
Här är det Helene Lundström.

Kommentarer
Nina

Lycka till imorgon!



Blogg: http://just-my-luck.bilddagboken.se
2008-10-12 @ 23:37:43




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback