Lördag

Äsch, min finfina idé som jag höll på att fixa med igår gick i kras. Datorn dummar sig!
(Nej Nina, jag syr inte en klänning)

Ska duscha och göra mig iordning för att sedan ta en runda till stan och försöka hitta en lila kjol (lycka till malin).
Sedan hem, fixa och greja och därefter in till stan igen och träffa tjejerna. Kommer bli roligt ikväll.
Ser ut att vara fint väder, vilket är trevligt man blir alltid på bättre humör då.


Något sådant här hade jag tänkt kvällens outfit.
London-linnet, en lila kjol och strumpbyxor.

Kommentarer
Nina

Hihi ajdå! Jag som var övertygad om att jag hade rätt :D Båda kjolarna var jättefina förresten ^^



Blogg: http://just-my-luck.bilddagboken.se
2008-10-18 @ 15:47:55




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback