Kommer ni ihåg?

Vilket ruggigt väder det är idag. Ganska mysigt när man sitter inne.
Skolan idag som vanligt, segt som vanligt.
Nu är det bara 1 prov +1 inlämning kvar.

Imorgon är det gymnasiemässa och vår klass ska stå där för att representera floristlinjen på vår skola.
Känner mig inte jättepigg på det. Klistra på ett fejkleende och låtsas som att allting är så himla bra.
Kommer ihåg när man själv var där i början av åk. 9. Massvis med broschyrer fick man, när man kom hem
försökte man sålla bort de som verkade mindre inressant och behålla från de linjerna man kunde tänka sig
att gå. Det var inget lätt val kan jag säga. Hade jag fått göra om valet idag, hade jag nog inte valt samma.

Snart helg, oh så kul det ska bli!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback