a little bit longer

Så var det helg igen, iallafall för mig. Ledig imorgon !
Idag gjorde vi dörrkransar i skolan, med hösten som inspiration och tema. Vi fick för första gången planera hela arbetet med, skriva ner och rita. Gick bättre än förväntat och jag blev faktiskt ganska nöjd med resultatet.

Hemma har jag fortsatt sammanfatta svenskan, satan vad segt det går. Kommer ju aldrig bli klar med det innan provet. +jag har två andra förbaskade prov att plugga till. Kanon...not!

Vet ni vad?
Jonas Brothers - When you look me in the eyes är veckans hit varning på Rix Fm. Nu tänker ni säkert att jag tycker det är jätteroligt och bra...men nej. Hata Rix för det!!!!!!!!!


Kommentarer
michelle

JB ftw ! <3



Blogg: http://miiiiich.blogg.se/
2008-10-03 @ 16:36:20




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback