Fredagkväll

Fredagkväll, klockan visar 19.03, vilket innebär att om 57 minuter börjar idol. I väntan på det lyssnar jag på låtar från High School Musical 3. Sanningen är den att jag älskar HSM-filmerna och jag är nästan 18 år, men jag skäms inte för det. De är ju sjukt bra och för att inte tala om hur begåvade de är. Dansar, sjunger och skådespelar! Ska nog spela camp rock-spelet lite sen också. Det är roligt!
Har varit ledig idag och i vanlig ordning har jag inte gjort särskilt mycket. Tittat på tv, suttit vid datorn, klippt ut bitarna till mitt nästa sy-projekt. Så imorgon blir det till att börja sy. Imorgon får jag även besök av några vänner, filmkväll.

Hoppas ni får en bra fredagskväll och helg!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback