Förkylning

Har dragit på mig en lagom rolig förkylning, nej usch att vara förkyld är bland det värsta jag vet. Jag skulle egentligen sjunga med kören idag, men får hoppa det, tyvärr. Hade sett framemot det.
Idag ska jag bli klar med McCain Vs. Obama-arbetet, inläming imorgon. Även matteprov imorgon. Jag hoppas allt går bra, trots förkylning. Mor min tyckte jag skulle vara hemma imorgon, jag vägrar! Jag vill faktiskt inte missa prov eller något sånt, då bara samlar man på sig en massa. Så skola imorgon, även om jag har feber!

Förresten vill jag bara påpeka hur arg och besviken jag är för att svenska folket röstade ut Robin E ur Idol i fredags! Hur gick det till? Han var ju en av de bästa, jag tippade att han skulle vara en av dem i finalen. Skärpning folket!!!! Johan/Anna ut nästa gång.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback