Det var på tiden!

De som känner mig vet att jag är ett stort fan av idol, men att jag däremot inte är ett fan av Lars. Det var ta mig tusan på tiden att han åkte ut! Vad hade han där att göra överhuvudtaget? Han driver med hela programmet och konceptet och ville inte ens vinna. Men framförallt, han sjöng så jäkla falskt. Det skar i öronen! Juryn har ju gått och blivit smått tondöva också. För väl att han åkte ut nu iallafall, han tog bara platsen för någon som verkligen vill detta.

P.S Vart är Sveriges svart på Simon Cowell? En i juryn som sågar alla. Jag älskar den nya juryn, men är de inte lite väl mesiga?

Kommentarer
LINDA MARIA ERIKSSON

Vad betyder det gyllene snittet för dig ? /En tjej som läser Florist.



Blogg: http://liudaeriksson.blogg.se/
2008-11-09 @ 13:59:16




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback