Att ha tandställning är som att storstäda

Blev en tidig morgon, jag och N var på yoga. Väldigt skönt, skulle kunnat somna där. Efter det stack vi till stan och åt frukost. Blev ostfralla och chai latte för min del, gott! Sedan var det tandregleringen för min del som gällde, jag har fått någon blå gegga på några tänder så nu kan jag inte bita ihop. Hur ska jag kunna äta?

Förresten har jag kommit på att ha tandställning är som att storstäda. Ni vet när man ska städa, det är stökigt på rummet, dammigt och man har för mycket kläder i garderoben. För att det ska kunna bli helt rent, måste man först ta ut allt och ner med allt från alla hyllor så man kan dammtorka. Allt blir ännu stökigare först, men sedan när man är klar blir det så snyggt. Likadant med tandställning, först ser tänderna inte särskilt bra ut. Man drar ut tänder och allt ser ännu värre ut, på med tandställning och allt ser stökigt ut tills det är färdigt. Då är det snyggt!


Inte rikigt en så här fin frukost blev det.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback