16 maj -Massa mys

Idag var vi lediga, trots det var jag uppe med tuppen. Skulle nämligen med min moster till hennes jobb. Där fixade jag till ett skolarbete...fick svar på frågor, fick gå runt och titta. Så nu ska vi bara sammanställa allt till ett bra arbete. Det är ta mig tusan inte så enkelt. Bara jag får ihop något jag blir nöjd med så är det lungt (lungt tills jag får betyget).

Sedan var det hem i 1½ h och fixa till picknicken. Utöver rabarberpajen jag gjorde igår så fixade jag fruktsallad. Ja, sedan bar det av in till parken. Till en början var det jag, frida, nina, elin och louise och efter ett tag kom mia och efter ännu ett tag kom även Fanny och Emelie. Vi hade supermysigt och massor med mat. massor massor med mat. Men som sagt riktigt härligt, vi lyssnade på musik (sjöng med), åt maten och ehm i slutet blev det massa din mamma-skämt :P

Förresten minns ni att jag förvarnade om ett långt, personligt, tankfyllt inlägg? Jag har inte glömt det. Kommer inom kort, jag spånar på det. Så snart.

Här följer bilder från dagens mys

Kommentarer
anna

hur många läsare har du egentligen? :)



2008-05-17 @ 16:12:58
Malin

svar på ovanstående fråga: Ska jag vara ärligt, så inte alls många faktiskt. Ibland är det fler och ibland mindre. Men jag fortsätter skriva ändå och hoppas att de som läser gillar det :)



2008-05-17 @ 16:38:03




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback