15 maj

När jag nyss läste igenom mitt förra inlägg märkte jag att jag lyckats stava fel på vartenda video...orkar dock inte ändra det. Tror nog att ni överlever.
Har precis läst ut min engelskabok på svenska...massa bra var den. Ska nu strax äta pannkakor, sedan ut på promenad med dessi :)

Denna dag var vi minsann lediga, så jag och nina stack till skolan och åt mat (vi i vår klass är alltid på skolan när vi är lediga), sedan blev det en vända på stan. Blev lite shopping, kommer bilder på det sen. Jag har även städat mitt ena rum så nu ser det mer välkomnande ut.
Imorgon är vi också lediga, men ska med min moster till hennes jobb så blir till att gå upp tiiidigt. Efter det blir det nog picknick i tivoliparken med några av tjejerna.

None


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback