10 maj -Don't blame it on the sunshine

Minsann...
Idag vaknade jag vid 10-tiden och då kollade jag såklart på Miami ink, sedan har jag suttit ute i solen. Gjorde faktiskt liiite skolarbete också, dock inte så mycket som jag behövt, men bättre än inget alls ju. Kom typ precis in då jag inte orkade ligga och steka längre. Jag har typ blivit grisrosa nu...men jag har fått fina linjer så jag bryr mig inte om jag är rosa. Mamma tycker iallafall inte att jag ska sola mer nu (håller nog med henne). Får låta det lägga sig nu, sen sola igen när mammyh köpt sololja (heter det så?).
Ska strax hoppa in i duschen och kyla ner mig +bli fräsch. Sedan klä på mig och göra vid mig. Ikväll ska nämligen jag och mina kära vän Emmy till tivoliparken och titta på när Malsor uppträder. Vilket ska bli trevligt, hoppas bara det blir lite svalare ute tills dess.

Blir galen på mina tänder (kom på att jag skrev nog inte det innan men har satt in tandställning där nere nu med), det gör ont när man äter men det värsta av allt det liksom kittlas och kliar i dem heeela tiden. Det går inte att göra något åt det, jag blir tosig!

Hoppas ni kära läsare också njuter av solen +läs min blogg mer, siffrorna bara sjunker och sjunker :(

image121

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback