8 mars -UKM

Denna lördagen började i vanlig ordning med Miami ink, lika bra som alltid.
Därefter tog jag en dusch och gjorde vid mig, sen bar det in till stan med mor och far. För en gångs skull shoppade jag faktiskt lite. Blev en klänning och en kofta från Cubus (hade presentkort så slösade inga pengar), sen var jag bara så illa tvungen att köpa skivan som aldrig kom i julklapp, Blood on the dancefloor med Michael Jackson. Den skivan var den enda som saknades i samlingen, men nu är den komplett. Dock har jag Dangerous som bränd bara (fy på mig) så jag ska inhandla den också.

Efter lite mat med pappa ringde jag Ida iallafall så vi träffades. Vi skulle titta på UKM. När vi först kom dit var där inget folk, så vi gick en runda till på stan (eller ja vi uppsökte toalett). Sen kom vi tillbaka och då var där folk. Efter många om och men vart man köpte biljetter hittade vi det och köpte varsin biljett och vi fick finfina platser. Där var många talangfulla människor som var med där. Var jätteroligt att se, jag blev nästan lite smått lycklig. Och som vanligt blev jag själv så otroligt sugen på att sjunga och stå på scen. Var så längesen jag gjorde det, saknar det förbaskat mycket ibland. Sen när det var slut åkte vi hem.

Det var en mycket lyckad dag och kväll och tack för sällskapet Ida.







(fler & andra bilder finner ni på min bilddagbok)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback