7 mars -idol?

image82


Nya idol-juryn som består av Andreas Carlsson, Laila Bagge & Anders Bagge. Dessa tre personer har skrivit och producerat musik till några av världens största artister (blir man inte avundsjuk). Jag tycker jag iallafall dem verkar vettig att ha som en idol-jury. Dock skulle jag önska att dem hade en sångpedagog med där, för en sångpedagog kan höra så mycket när det gäller rösten, vad man kan göra bättre och annorlunda. Det kan antagligen inte dem här, inte på samma sätt iallafall. Iallafall står jag nu inför ett litet dilemma, söka eller inte söka? Jag älskar sång och musik, dock är jag väldigt osäker på om jag är tillräckligt bra, om jag har vad som krävs. Jag har liksom inte direkt tagit sånglektioner, men har sjungt sen jag gick i ettan typ. Det finns sååå många duktiga talangfulla människor ute i detta landet. Nina i min klass ska söka iallafall och jag ska följa med henne, även om jag själv inte söker. Men det är ta mig tusan nästan bud på att söka bara för att få träffa juryn, dem är ju helt makalösa. Hade Jörgen Elofsson eller Martin Sandberg varit en av jurymedlemmarna så hade jag verkligen sökt (bara för att få träffa dem). Förresten är det någon som vet om man själv får bestämma om man vill bli filmad eller inte?

Jaja, vad tycker ni? Söka eller inte söka?

Kommentarer
Lia Florenz

Hej, hoppas att du får en bra fredagkväll :}



Blogg: http://mydearbylia.blogg.se
2008-03-07 @ 14:29:07
JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204871529_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB



Blogg: http://vastertorp.blogg.se/
2008-03-07 @ 14:35:36
Nina

hihi klart du ska söka du med!! annars kan jag ta autografer till dig :D



2008-03-11 @ 15:14:08




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback