5 mars -I've lost my faith

Har varit fint väder idag också, vilket vi gillar. Vi slutade även skolan tidigare för vi hade ingen engelska. Just nu har jag en paus från mitt pluggande, min hand blev för trött av allt skrivande. Hungrig är jag också.

Igår ringde jag ca. 4 samtal till för att få tag i glasblåsaren (ingen idé att nämna namn). Fick inget svar, min pappa testade att ringa hennes man...inget svar. Min mamma testade ringa henne senare på kvällen...inget svar. Idag ringde mamma igen iallafall och fick svar, nu är allt ordnat så jag kan komma dit. Dock har jag tappat gnistan för det helt. Tyckte det verkade jätteroligt och intressant i början men efter dessa mindre roliga samtal och inga svar känner jag mig inte alls pigg på det. Jag blir så fruktansvärt arg på att när man själv ringer och säger att man går första året på gymnasiet så behandlar dem vuxna en som om man vore dum i huvudet och inte lika mycket värd. När sedan en vuxen ringer är man jättetrevlig och bla bla. GIVE ME A BREAK. Jag är fan inte tappad bakom en vagn.

Och kan någon påminna mig om varför jag går floristlinjen, nu igen?

Ska titta på Made nu iallafall.
Keep the faith

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback