26 mars -shopping

Denna dag har jag shoppat ovanligt mycket för att vara jag.
Det blev en topp från H&M, en sport bh från Lindex och så fyndade jag backstreet boys nya skiva på cd-rean.
Jag känner mig väldigt nöjd med dessa inköp. Tyvärr har jag inte tagit någon bild än, men det kommer nog imorgon.
Den där shopping rundan tog slut på mig iallafall, när vi kom hem vid 4-tiden på eftermiddagen var jag framförallt hungrig då jag endast ätit frukost och efter jag fått i mig mat la jag mig på soffan direkt och tittade på lite One Tree Hill.

Förresten såg jag idag att dem ska börja sända Eva & Adam på lördagkvällarna. Ni minns väl programmet? Adam, Eva, Alex, Annika och Jonte. Jag älskar det och även om jag redan sett alla avsnitt typ 10 gånger ska jag följa det!

image97

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback