15 mars

Jag ställde inte klockan igårkväll för att kunna vakna i tid till Miami ink, tänkte att jag skulle sova ut istället. Var längesen jag gjorde det och kändes som att det behövdes, men nej då kunde jag inte sova länge. Solen går upp på den sidan jag har mitt rum så blir jättevarmt därinne och går inte att ligga kvar. Så det blev miami ink iaf, vilket jag inte klagar över. Dock har jag börjat bli förkyld, vilket jag inte alls gillar. Hoppas jag är frisk till uppträdet med kören iallafall.

Jag var faktiskt ute och joggade en liten runda innan också, för att inte ha varit särskilt fysiskt aktiv på såpass länge gick det hyfsat bra. Känner mig duktig och ska fortsätta med det. Snart blir det träning på Friskis & Svettis också med Ellie och Dessi.

Ikväll är det Final i Melodifestivalen, vilket vi älskar. Jag själv hejar på Sibel, Sanna & Charlotte...men det är många bra låtar, så må bäste man eller kvinna vinna.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback